San Pedro deAtacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Jacqueline Q - WaarBenJij.nu San Pedro deAtacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Jacqueline Q - WaarBenJij.nu

San Pedro deAtacama

Door: Jacq

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

05 Februari 2013 | Chili, San Pedro de Atacama

Zeven uur in de auto door de woestijn. Geen auto tegen gekomen, gelukkig waren wij met 2 auto s..... wanneer we even stopte voor een fotomomentje, en dat waren er veel! Voelde je de droogte wn hitte van de woestijn. Een paar oases, lama"s en hobbels verder zijn we aangekomen in San Pedro de Atacama, een soort wild west stadje. Veel toeristen hier! De straat is niet geasfalteerd of betegeld... Zodra we de sleutels van de kamers ontvingen zijn we het zwembad in gedoken, heerlijk! 32 graden is toch wel heel warm ! :-) s Avonds gezellig gegeten en vroeg mijn bed in gegaan. De sterrenwandeling van gisterenavond was toch wel wat laat. Toch was dat het ook weer zeker waard, nog nooit zo mooi de melkweg in zijn geheel gezien!